Uprzejmie informujemy, że w dniu 1 Maja do 7 Maja 2017 roku Biuro Ram-serwis Odzyskiwanie Danych, będzie zamknięte z powodu urlopu. Serdecznie zapraszamy od 8 Maja od godziny 9.00 do 17.00!

 

[Zamknij]
Profesjonalne odzyskiwanie danych | Ram-serwis
Profesjonalne Odzyskiwanie Danych
Tel. 608 160 108
 

odzyskiwanie danych RAID

odzyskiwanie danych SSD

odzyskiwanie danych RAID

odzyskiwanie danych SSD

WD3200FB-00KFA0  WDC ROM MODEL-BUCCANER

Uszkodzenie dysku WD3200FB-00KFA0 Firmware 08.05J08 z typowymi objawami i uważane przez niektóre firmy data recovery jako uszkodzenie głowic !!!
Nasza weryfikacja wykonana 12 grudnia 2008 roku potwierdziła szansę na odzyskanie danych z tego nośnika. Podjęliśmy się próby odzyskania danych przy pomocy karty PC3000 UDMA i oprogramowania w ver.4.13


Dysk przed Nowym Rokiem 2008 został zwrócony klientowi z odzyskanymi danymi w 100%.
W styczniu ponownie poprosiliśmy klienta o udostępnienie tego dysku żebym móc jeszcze raz sprawdzić i spróbować procedury odzyskiwania danych oraz wykonania dokumentacji fotograficznej w celu udostępnienia jej na naszej stronie internetowej.  Miało to na celu potwierdzić nasze dotychczasowe badania laboratoryjne oraz dopracować opracowaną przez nasz zespół technikę odzyskiwania danych dysków Western Digital z uszkodzonymi modułami SA. Jest to opracowana przez naszych techników unikalna na skalę światową procedura odzykiwania danych z dysków WD 3,5 cala posiadajacą typową usterkę Strefy Serwisowej. Po wprowadzeniu na rynek sprzedaży serii WD Green, Blue oraz Black jest to najbardziej znana usterka producenta tych dysków twardych. Po wyłączeniu zasilania okazało się że dysk wrócił do stanu z przed odzyskiwania danych.

DIAGNOZA USZKODZENIA DYSKU WYKAZAŁA:
Brak reakcji podczas detekcji - dysk "wisi" w BIOS-ie i nie jest prawidłowo rozpoznawalny.
Dysk wydaje cykliczne stuki i robi silnik STOP. Po kilku sekundach następuje kolejny cykl stukania i kolejne wyłączenie silnika napędu talerzy. Nośnik wykazywał podwyższoną temperaturę :) Brak wizualnych oznak uszkodzenia PCB. Podkładka izolacyjna między elektroniką a obudową bez oznak przebarwienia lub przegrzania.
Nie zaobserwowaliśmy żadnych podejrzanych śladów na obudowie zewnętrznej a rozmowa z właścicielem potwierdziła że dysk nie uległ uszkodzeniu typu: upadek czy uderzenie.

PO INSTALACJI W PC3000 UDMA
Nie podaje ID oraz nie jest automatycznie rozpoznawana rodzina WD.
Ustawienie:
rodzina
BUCCANEER
Tryb ustawienia: ręczny.


Podłączony dysk uszkodzony do pierwszego kanału karty PC3000 UDMA

Foto podłączonego dysku do pierwszego kanału karty PC3000 UDMA.

Foto dysku po nieudanej rekalibracji głowic

Foto dysku po nieudanej rekalibracji głowic.

dysk nie skalibrowany, bez odczytu Strefy Serwisowej oraz wykonanej procedury: silnik STOP!

Foto: dysk nie skalibrowany, stuka głowicami, błąd odczytu Strefy Serwisowej oraz wykonanie przez dysk procedury: silnik STOP!

dysk dalej wykazuje uszkodzenia SA ale przestał stukać głowicami o parkur.

Foto: dysk dalej wykazuje uszkodzenia SA ale przestał stukać głowicami o parkur.

dysk ustabilizowany ale dalej nie odczytuje ID, nr seryjnego, mapowania głowic i strefy serwisoweji zgłasza się jako: WDC ROM MODEL-BUCCANER

Foto: dysk ustabilizowany ale dalej nie odczytuje ID, nr seryjnego, mapowania głowic i strefy serwisowej
  - zgłasza się jako: WDC ROM MODEL-BUCCANER

Ustawienie ID dysk już zostało poprawione, dysk zgłasza się poprawnie i rekalibruje głowice

Foto: Ustawienie ID dysk już zostało poprawione, dysk zgłasza się poprawnie i rekalibruje głowice

próba wczytania Strefy Serwisowej dysku WD

Dysk skalibrował poprawnie głowice, przeczytał swoje ID i Passport i prawidłowo odczytał moduły Strefy Serwisowej

Foto: Kilka zabiegów dalej ....... dysk wrócił do prawidłowej pracy.


I co widzimy ?

dysk twardy prawidłowo skalibrowany z odczytem Sterfy Serwisowej

W programie karty PC3000UDMA Data Extractor mamy nasze upragnione dane!

W programie karty PC3000UDMA Data Extractor mamy nasze upragnione dane!

Dysk skalibrowany z odczytem SA

uszkodzony nośnik już w tej chwili gotowy do testów głowic

 

utrata danych z dysku na tym dysku to już przeszłość. Dysk w tej chwili oddał dane jakie były na nim zapisane przed awarią.

Gotowe !!! Dane zostały odzyskane w 100 %.
Oczywiście w przypadku uszkodzenia głowic odzyskanie danych było by w ten sposób niemożliwe. Konieczna była by wymiana uszkodzonych głowic.
Ale to było uszkodzenie strefy serwisowej SA dysku.
Do tego przypadek był bardzo złożony i trudny do wykonania ale udało się i to ze skutkiem pozytywnym w 100%.
Nasza opracowana procedura odzyskiwania danych z uszkodzeń Strefy Serwisowej dysków WD od tamtego czasu do chwili obecnej jest podstawową procedurą umożliwiającą przywrócenie dostępu do utraconych danych naszych klientów.
W tym przedstawionym przypadku wszystkie dane klienta zostały odzyskane.
Dysk ponownie po odłączeniu zasilania utracił zdolność do normalnej pracy, ale chodziło nie o naprawę dysku tylko o dane na nim zapisane.

  Przeczytaj pozostałe studium przypadków
 

 Zadzwoń i bezpłatnie skonsultuj swój problem
Całodobowa pomoc technicznatel. 692 106 189 - czynny 24h/7dni
Zadzwoń i poproś o rozmowę z technikiem.
Poradzimy Ci jak postępować a być może
uda się rozwiązać problem przez telefon.

Jeśli masz dodatkowe pytania - kliknij tutaj i Napisz do nas skonsultuj się z nami


Odzyskiwanie danych
Referencje
Promocje

Uszkodzenia logiczne

PROMOCJA 250 zł obejmuje uszkodzenia logiczne dysków twardych (wirus, format, uszkodzenie MFT, itp). Kliknij "Lubię to!" i odbierz kod na promocję uszkodzenia logicznego danych.    

Newsletter
Otrzymuj od nas najświeższe informacje!

Z dysków.....

IBM Maxtor Western digital Samsung Toshiba Hitachi Seagate Fujitsu



Wersja mobilna strony ram-serwis odzyskiwanie danychOdzyskiwanie danych-PL  Odzyskiwanie danych-ENG  Odzyskiwanie danych-DE
 
 
 
 
 
 
 
                                                           Mapy stron sitemap

 

 

Znajdziesz nas na:

Ram-serwis Odzyskiwanie Danych specjalizuje się w usłudze profesjonalnego odzyskiwania danych. Podstawą naszej oferty jest odzyskiwanie utraconych danych z uszkodzonych dysków twardych
 oraz innych  nośników danych tj. dyski twarde, SSD, karty pamięci, SIM, pendrive, dyktafony  itp. W naszej firmie pracują specjaliści posiadający ogromną wiedzę w tej dziedzinie, którzy 
kochają to co robią i starają się pomóc każdemu z naszych klientów. Mamy świadomość że utrata ważnych danych jest dla naszych klientów poważnym problemem. Są to czasami zdjęcia dziecka
począwszy do narodzin lub zdjęcia z wakacji które już się nie powtórzą. Mogą to być również ważne dokumenty np. firmowe. Dlatego robimy wszystko co w naszej mocy aby zobaczyć uśmiech
zadowolonego klienta. Naszym mottem jest "KLIENT JEST NASZYM PRZYJACIELEM....", czego dowodem są liczne rekomendacje i podziękowania jakie otrzymaliśmy od naszych klientów.
Nasze laboratorium odzyskiwania danych wyposażone jest w sprzęt z najwyższej półki jaki jest w tej chwili dostępny. Posiadamy komorę laminarną (bez pyłową) pozwalającą na bezpieczne otwarcie
i pracę na otwartych nośnika danych. Jesteśmy oficjalnym partnerem firmy Western Digital oraz Seagate. Nasi  klienci mogą liczyć z naszej strony  na pełen profesjonalizm  pod względem
technicznym, pod względem kontaktu z klientem a co najważniejsze poufności danych która dla naszych klientów jest bardzo ważna. Na naszej stronie internetowej www.ram-serwis.pl znajdziecie
Państwo między innymi  cennik naszych usług, szczegółowe opisy różnych awarii nośników danych i wiele cennych rad dotyczących obsługi sprzętu komputerowego.
Jeśli macie Państwo problem z nośnikami danych, serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszych usług, a wasz problem zostanie szybko rozwiązany.

 Motto: Jeden bajt wart sto słów a jeden plik może być bezcenny...                                                                                                   Odzyskiwanie danych Ver. SRS.L23s